lördag o soligt........

Dagen har varit väldigt lugn och skön, har varit lite blandat sol och regn.
har inte gjort så mycke. Var ner en sväng till pernilla för hennes pappa ville
se signe , så patrik och jag med hundar tog en promenad dit ner.
Tycker att jag bara har ätit så jag känner mej uppblåst och irriterad.
Så jag tog en längre promenad ikväll genom 4 h och jag mådde genast
mycke bättre.
Nu ska jag snart titta på tv till klockan 02 inatt för ring 1 och ring 2
går på tv, har sett dom förut men vill ha lite spänning och sitta uppe alldeles själv.
Så nu stänger jag ner denna sida, så ha det. jillan

Kommentarer
Postat av: wiveca

Du stänger väl inte sidan för gott hoppas jag, då har jag ju ingen koll på vad du gör, hehe.

2010-06-27 @ 07:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0